De Grand trawler 62 is het resultaat van de samenwerking van BENETEAU met Massimo Gino (Nauta Design) en Amedeo Migali (MICAD) en is geïnspireerd op het zeer succesvolle Swift Trawler-gamma van praktische, ruime motorboten en met een aanzienlijk vaarbereik. De ervaring van de Groupe Beneteau met de productie van luxe motorboten wordt hierbij op vakkundige wijze toegepast.
SCHEEPSARCHITECT : MICAD
INTERIEUR- EN DECK DESIGN : Nauta Design
ONTWERP
De Grand Trawler 62 heeft een kenmerkende waterverplaatsende romp, ontwikkeld door MICAD met het doel om het vaarbereik en de efficiëntie te verbeteren, waardoor het voor eigenaren gemakkelijker wordt om lange-afstands cruises te maken. Ze is 18,95 meter lang (62') en heeft een rompbreedte van meer dan 5 meter (16'5"). Ontworpen voor 6 tot 8 personen aan boord (+ bemanning), heeft de boot een indrukwekkende flybridge - een van de grootste op de markt.
INTERIEUR
De binnenruimten zijn ruim en goed ingericht. De kombuis kan volledig worden afgesloten. De VIP gastenhut in de boeg heeft een aanzienlijke stahoogte, zodat u zich in een hotelsuite waant. Opvallend ruim van binnen, met volumes vergelijkbaar met veel grotere jachten, en ingenieus ontworpen, hebben deze grote passagemakers ook genoeg ruimte om comfortabel een bemanning te huisvesten. Met satijn wax afgewerkt hout, leder en elegant textiel zorgen voor een stijlvol interieur en exterieur, zorgvuldig ontworpen door de experts van Nauta Design. De midscheepse eigenaarssuite, maakt slim gebruik van de maximale breedte, zodat u echt het gevoel heeft in een high end hotelsuite te verblijven.
IEDEREEN AAN BOORD VOOR EEN UNIEKE CRUISE!
Deze passagemaker is meer dan 18 meter lang en ontworpen voor lange-afstandsreizen. Ze heeft een uitstekende actieradius, haar hutten zijn even elegant als praktisch, en er is veel leefruimte aan boord.
Gallery
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
Video
Files and documents
Data Sheet
L.O.A | 18,95m 62’2’’ |
Hull length | 16,47m 54’½’’ |
Overall width | 5,45m 17’10½’’ |
Beam | 5,41m 17’9’’ |
Light displacement (EC) | 28 500kg 61,729 lbs |
Air draft | max 7,34m 24’1’’ |
Air draft | without T-Top 5,12m 16’9½’’ |
Draught (max) | 1,4m 4’7¼’’ |
Fuel capacity | 2 x 2 000L 2 x 528 US Gal |
Freshwater capacity | 840L 222 US Gal |
Maximum engine power | 2 x 544Kw - 2 x 730 HP |